HTML

A Schwebebahn alatt...

Többé-kevésbé rendszeresen vezetett önvallomások arról, hogy hogy telnek a mindennapok 1200 km-re északnyugatra a Dunakanyartól Nyugat-Németország "legkeletibb" városában. 2007. szeptember 15től folytatódik a kaland Wuppertalban, ahol most már igazán :-))) dolgozom.

Friss topikok

  • avar: A sajtos karfiolkrémleves receptje magyarul érdeklődők részére :-) Kell hozzá: egy kevés vaj 1 ha... (2009.10.16. 15:07) Ezt főzöm
  • Erika: Szia !! Mizu mostanság arrafelé ? (2008.06.16. 12:34) Tud-e tolatni egy repülő?
  • avar: Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-) Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő a... (2007.11.11. 11:54) Larry
  • Kristof: Szia Magdi! nagyon komoly zöldülésen ment át a szobád, pontosabban az ablakpárkányod! :) hali, K (2007.10.27. 21:21)
  • avar: A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-) (2007.09.18. 16:10) Welcome to Wuppertal

2007.11.05. 21:42 avar

Larry

avagy még vannak emberek, akik magyar akarnak tanulni...

Jajjajaj, elhanyagolom a blogom. Szégyen gyalázat. Nem írtam meg Eszter, Barna, Peti látogatását, az új mosógépet, a kölcsön-biciklit, a kocsmatúrákat, a reggae-partit, az újabb körjeimet immáron a helyi apeh-hel... stb. stb.
Igazából csomó minden történik, de egyszerűen fáradt vagyok begépelni őket. Pedig 40 év múlva biztos izgi lenne visszaolvasni, már ha 40 év múlva lehet még olyat...

De Larryről be kell számolnom...
Az úgy volt, hogy amikor októberben visszajöttem, újult erővel vetettem bele magam Wuppertalba. Ez első sorban abban nyilvánult meg, hogy végiglapoztam a helyi programfüzetet, és bekarikáztam az érdekes programokat. Nameg nyitott szemmel jártam a városban, és kiderült, hogy elég sok mindent lehet itt csinálni, a Schwebebahnon való ücsörgésen túl is...
Szóval, amikor végignéztem a műsorfüzetet, átolvastam az apróhirdetéseket is. Ezek közül az egyik kifejezetten izgalmasnak tűnt:
"Nyugdíjazott amerikai nyelvtanár keres beszélgetőpartnereket... török, görög, akármilyen nyelven." + e-mail cim.
Gondolkoztam néhány napot, majd írtam egy rövid jelentkezést. Meglepő módon, még aznap este kaptam egy barátságos válasz e-mailt. Még néhány levelet váltottunk, majd megbeszéltünk ma délutánra egy találkozót egy düsseldorfi kávézó-kocsmába.

Hihetetlen, de vannak emberek, akik akár magyarul is szívesen tanulnak, bár az ég adta világon semmi külső ok nem kényszeríti őket. Kb. 2 órát beszélgettünk. Angolul - szerencsére németül alig tud. :-)

Egy vérbeli hippi. Vegetáriánus, felül kopasz, de lófarkas. Kedves ember, nyitott és érdeklődő. A 80as években végigstoppolta Európát, majd Krétán szakított a barátnőjével  és megismerkedett a feleségével. Majd elváltak.
Kb. hetente kétszer fogunk találkozni, legközelebb vasárnap.

Apropó, tud valaki magyar nyelvkönyvet ajánlani, lehetőleg angoltudók számára? :-)))

2 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://schweben.blog.hu/api/trackback/id/tr34219659

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati 2007.11.10. 12:26:27

Teach yourself sorozat, Hungarian, by Zsuzsa Pontifex. Jo vastag, az Italian kb. fele ennyi oldalas. Valoszinuleg Hungarian is difficult. Szerintem beszerezheto a konyv No-ban is. Es jol hangzik ez a Larry :)

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.11.11. 11:54:51

Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-)
Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő azt állította, hogy nagyon frusztráló magyarul tanulni. Biztos csak a tanárral van a baj... :-) Na, meglátjuk, én mit tudok ebből kihozni...
süti beállítások módosítása