HTML

A Schwebebahn alatt...

Többé-kevésbé rendszeresen vezetett önvallomások arról, hogy hogy telnek a mindennapok 1200 km-re északnyugatra a Dunakanyartól Nyugat-Németország "legkeletibb" városában. 2007. szeptember 15től folytatódik a kaland Wuppertalban, ahol most már igazán :-))) dolgozom.

Friss topikok

  • avar: A sajtos karfiolkrémleves receptje magyarul érdeklődők részére :-) Kell hozzá: egy kevés vaj 1 ha... (2009.10.16. 15:07) Ezt főzöm
  • Erika: Szia !! Mizu mostanság arrafelé ? (2008.06.16. 12:34) Tud-e tolatni egy repülő?
  • avar: Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-) Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő a... (2007.11.11. 11:54) Larry
  • Kristof: Szia Magdi! nagyon komoly zöldülésen ment át a szobád, pontosabban az ablakpárkányod! :) hali, K (2007.10.27. 21:21)
  • avar: A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-) (2007.09.18. 16:10) Welcome to Wuppertal

2007.09.16. 11:52 avar

Welcome to Wuppertal

Megjöttem. Az utam eseménytelenül telt. A vonaton tolmácsoltam egy román lánynak, aki a barátjához igyekezett Kölnbe. Miután sikeresen megvette a vonatjegyét, beszédbe elegyedtünk. Hamar kiderült, hogy hasonló dolgokkat foglalkozunk, csak ő Romániában, én meg itt. Cseréltük e-mailcimet és elbúcsúztunk. Kiváncsi vagyok lehet-e valami vonaton kötött szakmai ismeretségekből...


 

A lakásban is minden rendben leszámítva azt, hogy nem működik a mosógép, a fagyasztó és valami penész van a sütőben. De mindegy.


Alex, a lakótársam, elhúzott három hétre nyaralni, így az ő szobájában lakom, mert ezen a héten még az én szobámban lakik egy kínai srác. Utána mindenki eggyel balra szalad... :-)


A srác érdekes jelenség, de a takarítás nem az erőssége. Viszont autókat dizájnol. :-) És állandóan lóg az interneten, uh nekem csak megosztott hozzáférésem lesz ezen a héten.


 

Este átjött Natascha és sütőtök-levest csináltunk. Jelentem, mától szeretem a sütőtököt. :-)



És persze éjfélig beszélgettünk.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://schweben.blog.hu/api/trackback/id/tr82166744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avar · http://afonyasborju.blog.hu 2007.09.18. 16:10:15

A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-)
süti beállítások módosítása