HTML

A Schwebebahn alatt...

Többé-kevésbé rendszeresen vezetett önvallomások arról, hogy hogy telnek a mindennapok 1200 km-re északnyugatra a Dunakanyartól Nyugat-Németország "legkeletibb" városában. 2007. szeptember 15től folytatódik a kaland Wuppertalban, ahol most már igazán :-))) dolgozom.

Friss topikok

  • avar: A sajtos karfiolkrémleves receptje magyarul érdeklődők részére :-) Kell hozzá: egy kevés vaj 1 ha... (2009.10.16. 15:07) Ezt főzöm
  • Erika: Szia !! Mizu mostanság arrafelé ? (2008.06.16. 12:34) Tud-e tolatni egy repülő?
  • avar: Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-) Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő a... (2007.11.11. 11:54) Larry
  • Kristof: Szia Magdi! nagyon komoly zöldülésen ment át a szobád, pontosabban az ablakpárkányod! :) hali, K (2007.10.27. 21:21)
  • avar: A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-) (2007.09.18. 16:10) Welcome to Wuppertal

2009.09.04. 23:03 avar

Újjászületés

Vannak időszakok az ember(lánya) életében, amikor naplót kell írnia. Most (=ma) úgy érzem, megint egy ilyen időszak köszönt be, és világgá kell kiáltanom a hétköznapjaimat.

Ma például újra találkoztam Renátával, egy régi kedves másik (litván) ösztöndíjassal, aki egy hónapra visszajött Wuppertalba egy projektzáró konferencia ürügyén. Jó volt újra látni. Gyorsan mutattam neki egy helyet, ami azóta nyilt, hogy ő elment, és megittunk egy Radlert. A csokoládézó sajnos csak 15én nyit szabadság miatt, de aztán visszatérünk a törzshelyünkre. :-)))

Holnap várhatóan együtt megyünk Düsseldorfba.

 

Victor viszont lemondta a jövőheti látogatását, amit kicsit sajnálok, mert már gondolatban lepörgettem, hogy mit fogok neki mutatni, mit fogok főzni... stb.

Most olyan lelkes vagyok, igazán jöhetne valaki látogatóba a közeljövőben!

 

Ja, és ehhez hasonló lett a vacsora.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schweben.blog.hu/api/trackback/id/tr581361021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása