HTML

A Schwebebahn alatt...

Többé-kevésbé rendszeresen vezetett önvallomások arról, hogy hogy telnek a mindennapok 1200 km-re északnyugatra a Dunakanyartól Nyugat-Németország "legkeletibb" városában. 2007. szeptember 15től folytatódik a kaland Wuppertalban, ahol most már igazán :-))) dolgozom.

Friss topikok

  • avar: A sajtos karfiolkrémleves receptje magyarul érdeklődők részére :-) Kell hozzá: egy kevés vaj 1 ha... (2009.10.16. 15:07) Ezt főzöm
  • Erika: Szia !! Mizu mostanság arrafelé ? (2008.06.16. 12:34) Tud-e tolatni egy repülő?
  • avar: Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-) Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő a... (2007.11.11. 11:54) Larry
  • Kristof: Szia Magdi! nagyon komoly zöldülésen ment át a szobád, pontosabban az ablakpárkányod! :) hali, K (2007.10.27. 21:21)
  • avar: A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-) (2007.09.18. 16:10) Welcome to Wuppertal

2009.09.17. 01:10 avar

Pasqualinoval táncoltam!!!

UUUUOOOOAAAAAVVVVVAAAAAA!

Ilyen volt a ma esti party!

Pedig már 4 hete nem voltam. Úgy látszik jót tesz, ha kihagyok néhány alkalmat. Úgy éreztem magam, mintha a táncparkett ördöge lennék. Pedig hol vagyok én még ettől - elnézve, hogy hogy táncolnak az igazi party-arcok.

Viszont Pasqualino jól megtáncoltatott. Róla azt kell tudni, hogy ő a tánctanár, és ez volt az első alkalom, hogy együtt táncoltunk órán kívül. Hihetetlenül egyszerű volt, könnyed és légies. Sokkal több stylingot csinál, mint bárki más, akivel eddig együtt táncoltam. Meggyanusított, hogy máshova is járok táncolni, mert olyan figurákat is ismerek, amiket még nem tanított. Hihi, azt hiszem, ha jól vezet a partner, akkor elég sok mindent el tudok táncolni mindenféle előismeret nélkül. :-)))

(azt meg már meg sem merem kockáztatni, hogy annyi mindenkivel táncoltam az elmúlt egy évben, hogy valahol biztosan rámragadt...)

A többiek csak azt mondták az asztalnál, hogy nagyon szép volt. Megvan az egy év hatása.

 

Aztán születésnapot ünnepeltünk. Egy srác épp most lett 18 a szomszéd asztaltól, így feltétlen inni kellett még egy pezsgőt. Vicces volt, ahogy így körben álltunk és koccintottunk: egy görög nő, lengyel srác, én mint magyar és egy francia fickó.  Nyugat-Németország legkeletibb sarkában...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schweben.blog.hu/api/trackback/id/tr211387544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása