HTML

A Schwebebahn alatt...

Többé-kevésbé rendszeresen vezetett önvallomások arról, hogy hogy telnek a mindennapok 1200 km-re északnyugatra a Dunakanyartól Nyugat-Németország "legkeletibb" városában. 2007. szeptember 15től folytatódik a kaland Wuppertalban, ahol most már igazán :-))) dolgozom.

Friss topikok

  • avar: A sajtos karfiolkrémleves receptje magyarul érdeklődők részére :-) Kell hozzá: egy kevés vaj 1 ha... (2009.10.16. 15:07) Ezt főzöm
  • Erika: Szia !! Mizu mostanság arrafelé ? (2008.06.16. 12:34) Tud-e tolatni egy repülő?
  • avar: Tudtam, én, hogy tud valaki könyvet ajánlani. :-) Időközben azért kikértem Raju véleményét is; ő a... (2007.11.11. 11:54) Larry
  • Kristof: Szia Magdi! nagyon komoly zöldülésen ment át a szobád, pontosabban az ablakpárkányod! :) hali, K (2007.10.27. 21:21)
  • avar: A peneszt azota kitakaritottam, es most csillog-villog a suto! :-) (2007.09.18. 16:10) Welcome to Wuppertal

2009.09.07. 23:55 avar

Furcsák #2

Mint már említettem, furcsák errefelé a németek.

Tegnap két tinit láttam, akik fekete tülszoknyában, mondhatni darkosan, és véresre sminkelt arccal álltak a buszpályaudvaron.

Hogy kicsit túllőttek a célon, az a németek fején is látszott, mert mindenki jól megnézte őket. Ha megérteném, ha pl. Halloween lenne, de a karneváli időszak sem kezdődött el.

Én éppen akkor jöttem ki a moziból az új Tarantino-film után, úgyhogy elég vért (ill. művért) láttam az előző órákban ahhoz, hogy ne kívánjak többet.

 

 

Ma este ezt akartam főzni.

Aztán rájöttem a receptet olvasva, hogy curry-paszta kell hozzá, nekem viszont olyan sosem volt, úgyhogy összedobtam a saját curry-alapomat:

1 fej hagymát kevés olajon barnára sütök, majd 2 gerezd zúzott fokhagyma és kb kétszer ennyi reszelt gyömbért 1 percig keverek, majd jön rá 1 tk örölt koriander (1 perc keverés) 3/4 tk római kömény (1 perc keverés) 1 tk garam massala, 1 tk kurkuma meg kb ugyanennyi curry fűszerkeverék (1 perc keverés), aztán másfél deci zöldségleves alapot kapott, és addig kevertem amig besűrűsödött. Aztán egy kis chili érzés szerint, majd a zöldségeket ezeken a fűszereken puhára főztem. Végül pedig, mint ahogy az eredeti recept írja, kókusztejet adtam hozzá.

Ja, meg valahol félúton beleszórtam egy adag curry-levelet amolyan megérzésképpen.

Jó lesz, reggel főzök hozzá egy kis rizst köretnek.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://schweben.blog.hu/api/trackback/id/tr741367313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása